Monday 2 March 2015

HARI PERTAMA DI 6TH SEMESTER

by

Hello new semester.

So,hari ni adalah hari pertama untuk 6th semester.Tapi,seriously sepanjang 6 sem aku jadi pelajar kat sini,nilah kali pertama aku tengok kelas lecture kosong.Sebabnya,ramai yang tak nak balik minggu ni dengan alasan diorang nak berehat yelah sebab practical pun baru habis.

Maka,hambarlah hari pertama di semester yang baru ini.

Aku pulak,tak tahu pun diorang pakat buat macam tu,kalau aku tahu pun next week aku balik.Tapi,sebab aku ni baik sikit even dah senior year,aku pergi jugaklah kelas petang tadi.*kuikui

Tapi....
krik!krik!krik!

Boleh dibilang berapa orang je yang ada.Ni memang betul-betul senior ni.

So,after 3o minit aku tunggu lecturer tak datang,aku,erin and syifa pun berangkatlah pulang ke rumah memasing.Tapi,erin ajak keluar dengan dia.Spend time dengan dia buat pertama kali sepanjang degree time gituh.

Actually,kita orang pun tak plan nak pergi mana,tapi sebab palm mall tu macam best jer,macam best jer,kitaorang pun pergi lah kat situ.

Maka,inilah hasilnya.

First time minum capuccino ada corak-corak ni.Jakun sebentar.Tapi,ianya hanya indah dari rasa saja ye kengkawan.

Big portion just for me.Dah tu,bising mokmok.Salah siapakah munirah oii

With erin yang cutie pie.


Banyak benda yang kita orang bualkan.Yelah,hampir sebulan kan cuti kan.Eh silap,kitaorang tak cuti pun waktu cuti sem tu.~~

Dari cerita pasal practical hinggalah ke boypren,kawen,nak amik master ke kerja and end up dengan KAMI NAK DIET.Sebab, hari tu aku cadangkan nak buat diet atkins,maka erin pun kata dia nak buat.Yelah,aku try nak buat dari last week lagi tapi takmotivated langsung.Angan-angan mat jenin saja.Tapi,bila ada kawan ni,semangant sikit nak buat.

Maka,dengan berbekalkan semangat yang baru,kami pun pergilah ke giant untuk beli barang-barang makanan yang patut dimakan untuk speanjang tempoh induction nanti.Kami target end of 2 nd week nanti,nak ada jawlines ala-ala artis korea tu and yang penting FIT!

Moga kami tabah dan ini bukannya hangat-hangat tahi ayam.

No comments: