Sunday 7 June 2015

TELUK KEMANG, PORT DICKSON


by


Beach get away after hantar fyp is the best thing ever.

Trip ke pd ni actually just untuk geng kembara je,tapi sebab ita kata jomlah join sekali so aku dan el pun pergi jelah.Lagipun ita kata ok je nak ikut even aku rasa awkward lah jugak actually.

Supposedly bertolak pukul 11 mlm,tapi entah macam mana,diorang sampai dalam pukul 1 pagi.Dengan mata terkebil-kebil sebab tak cukup tidurya sebab yelah still tak tido lepas hantar fyp terus ke sana.Sampai je sana, terus berbbq .

So far aku rasa teluk kemang ni lagi bestlah dari blue lagoon yang aku pergi hari tu.Sebab tempat ni memang kawasan rekreasi sebab boleh main banana boat and then ramai pengunjung datang sini.



Perjumpaan dengan diorang ni jugak adalah after 1 and a haf year.Walaupun aku tak delah rapat mana pun dengan diorang ni dulu,tapi aku akui diorang ni memang sporting.I adore their friendships.Berbanding dengan kompeni aku sekarang ni pun bonding ke laut.Hmmm.

Jadi,another achievement unlocked which is dapat spend time dengan el and ita kat laut sambil dikelilingi dengan geng kembara yang sporting tu.


No comments: