Sunday, 23 October 2011

AIR TERJUN TERCANTIK DI DUNIA

Assalamualaikum....

Pernahkah anda tahu,di manakah terletaknya air terjun yang sungguh cantik dan menakjubkan ciptaan Allah SWT?? Ya?? ke..tak???

Semoga sedikit sebanyak info ini dapat meningkatkan lagi ilmu kita.Jadi,kalau orang tanya kita mengenai air terjun tercantik di dunia ini,dapat jugakla kita jawab pertanyaannya walopun kita just bagi beberapa contoh je. 


Jom check it out!!

10.
AIR TERJUN YOSEMITE

Negara: California,Amerika Syarikat

9.
AIR TERJUN KAIETUER

Negara:Guyana

8.
AIR TERJUN DETIAN

Negara:Vietnam,China

7.
AIR TERJUN NIAGARA
Negara:New York,USA dan Ontario,Kanada

6.
AIR TERJUN VICTORIA
Negara:Afrika

5.
AIR TERJUN PLITVICE
Negara:Bosnia dan Herzegovina

4.
AIR TERJUN GULFOSS
Negara:Iceland


3.

AIR TERJUN RAMONA
Negara: Oregon,Amerika Syarikat

2.
AIR TERJUN TREE SISTER
Negara:Peru


1.
AIR TERJUN IGUAZU
Negara:Argentina,Brazil


So,setelah melihat dgn mata sendiri walopun anda hanya dapat melihat melalui gambar ni je,apa pendapat korang??Cantik dan indah sekalikan ciptaanNYA...

p/s:Kalaula air terjun ni ada kat Malaysia,mmg best gilerla!!


8 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...

salam perkenlan
mekasih coz singgah blog admin yer

maaf lmbt ckit terjah..internet bt hal ckit

urm..sungguh indah ciptaan allah kan. manusia mne dpt tandingi yer..(^_^)

MuniRAH Kadir said...

yup.itu sudah tentu...

Amien Azmin said...

air terjun kat bosnia yg pling lawa meyh.mcam kat dunia khayalan je kan.:)

MuniRAH Kadir said...

betul tu.cantik sgt kan..

Leen a.k.a Linda said...

besh giler. n cntek;)

CCICute Design (IP0357198-D) said...

wah!!bestnyer kalo dpt g tmpt2 camtu.. ^_^

anna said...

cantikyer !!!!!!
malam ni nak mimpi la pergi sana hi.hi.:)

Nizam Ijam said...

cantik2