Thursday 19 March 2015

A NIGHT TO REMEMBER:MAJLIS KESYUKURAN@GATHERING

by

Semalam,majlis kesyukuran telah diadakan di rumah tehah,emma dan atie disebabkan mereka akan berpindah ke kolej.Maka,after magrib,kami pun gather lah di rumah mereka yang ahlinya sendiri adalah terdiri di kalangan projek dokumentari sem lepas.Seronok tau tak dapat gather macam tu.Yela,memandangkan ni kan dah sem akhir.Maka,aku sebagai seorang yg suka amik gambar,haruslah merakamkan kenangan di kepingan-kepingan gambar.

Hidangan:

1.Nasi tomato.Ok,sebab aku tengah diet,aku makan ayam masak merah jelah.Even pedas,tapi perghhh,sedap weh.

2.Kek.Ada dua jenis kek.Satu kek yana buat and one more tiqah buat.Dedua sedap.Part ni,aku tak boleh nak tahan nafsu.Melelehlah kalau aku tak makan.Takpelah,nanti cover balik.

3.Agar-agar.Yang ni el buat,so sedap sangat maka aku bagi 5 bintang.

4.Yang lain ada koktail,air tembikai,buah tembikai,cikidis pun ada.
Memang kenyang even aku makan ayam je banyak.


Last but not least,thanks a lot to tuan rumah yang bersusah payah menjemput kami untuk datang ke rumah.Moga kita dapat berkumpul macam ni lagi even tak selalu.A night to remember.

No comments: