Wednesday 24 June 2015

BERBUKA PUASA DI PENANG

by

Last weekend, aku pergi penang which is of courselah aku tidur rumah angah.Aku sendiri pun tak ingat bila tarikh last aku pergi sana.Yelah,selalu nak pergi je mesti hajat tak kesampaian sebab kalau aku balik rumah pun kejap sangat nikan pulak nak ke sana.

Memandangkan hari jadi altamis jatuh pada 19hb,maka kami pun celebratelah hari jadi adik.




Berbuka puasa hari ke 5


Berbuka puasa hari ke 6

Walaupun menu juadah just simple je,tapi sebab makan ramai-ramai macam ni semua lauk pun jadi sedap.Yang bestnya kat penang ni,aku dapat makan ikan and seafood yang fresh.Contohnya ketam.Memang aku ratah habislah ketam masak cili padi hari tu.So sedap meh.

Jalan-jalan juga,final exam menunggu next week.Hailah.Moga semua ini cepatlah berakhir.

No comments: