Monday 15 June 2015

VIVA DONE

by

Last saturday....

Aku rasa hari sabtu tu semua part 6 rasa happy sebab that was out last presentation for this semester.

VIVA,even aku sendiri pun rasa cuak dengar perkataan tu.Ditambah dengan tokok tambah dari senior before this yang kata viva tu scarY blablablabla.

But anyway alhamdulillah I think that was my best presentation selama aku bergelar student dekat sini.Aku dah berusaha dan bagi yang terbaik dan aku and my partner think it is worth for us untuk siapakan proposal research tu even you know that feeling rasa nak nangis guling-guling siapkan report tu.

But,after dah hantar and present semua,aku rasa sangat happy and rasa satu beban dah habis.Tinggal nak final exam je,


My research partner for 2 semesters
There is a significant relationship between Munirah and Fadilah.
Hence, the hypothesis was accepted.


Under supervisor yang sama 

Erin,we did it!!

Say what.After viva kalau x de photoshoot macam ni memang bukan kamilah namanya.


After habis je viva,my mom call me and asked if everything ok.And I said to her alhamdulillah mom.
Tapi,ada satu aku musykil and aku yakin disebalik ketenangan yang aku alami before dan sepanjang presentation tu,aku rasa diri ini diiringi dengan doa emak.I asked my mom about it,it is true enough.Thanks mom.Withour your doa,I think your daughter would not be able to do it well that day because the day before the viva,I'm so so so nervous.


Habis je viva,erin ajak kelau makan.Memang macam nilah jadinya..Betul-betul celebrate namanya.


Officially,one month from now I'm free from being a university student.
Walaupun sedih,but kita takkan selamanya jadi seorang pelajar.
Semoga kehidupan lepas ni semuanya berjalan dengan lancar.

Doakan aku graduate on time,ok :)

2 comments: